zuerst mal: forumsprache = hochdeutsch.indiana hat geschrieben: zum marketing:
ich weiss ja nöd wo ihr teilwiis marketingunterricht gnosse hend, denn die meischte biträg sind quatsch! sorry wenn ich das sege, aber d fanatics oder au d crzy birds sind niemals key accounts. key accounts sind die chunde won am meischte umsatz erziehlet und das sind die fangruppe im beste wille nöd. mit dem wot ich d wichtigkeit vo dene gruppene aber nöd abstriite, sie sind aber nach marketing oder bwl stakeholders oder uf düütsch intressegruppe. dä klaus isch sich dem übrigens bewusst, er findet aber, dass d lag aber im moment so gspannt isch, dass er über die situation wot gras wachse lah um denn numal in rueh chönne mit dene gruppe z rede, bezüglich em neue marketing konzept, won ich finde gaht ine gueti richtig, aber teilweise falsch ufzoge worde isch und au sini lückene het.
aha, deswegen wurde bei der best-player-wahl provokativ etwa 6 kinder mit lakers-flaggen aufs eis geschickt um noch mehr öl ins feuer zu giessen?? (es wurden noch NIE scrj-flaggen bei der best-player-wahl geschwenkt...deswegen fasse ich es als provokation auf)