nei er isch nöd dinne, uf de erschte siite vom forum, gseht mer z'underscht une wär alles dine isch!!! logisch, du chasch dini mitteilig erscht läse wänt sie abgschickt häsch!!!
wir gehn nach vorne oooo,
wir gehn nach hinten oooo,
wir gehn zur seite oooo,
das ganze noch einmal.......
*wink_zu_nici*
ja du, weisch wie mirs machet, i chume mal zu dir, oder du zu mir, und du erklehrsch mir das, ich weiss ich han en meeeega chnopf i dä leitig, aber i raffs do inne würkli nüd!
Ja, hey aber es gaht ja jetzt, oder? isch doch voll easy..ich würd halt uft startsiite vom forum ga wänt öppis gschiebe häsch,dänn gsehsch wänn öpper zrug gschriebe hät..s isch halt nöd so wie imne chat!!
wir gehn zur seite oooo,
*wink_zu_nici*
Ja, dänn du muesch äs wüsse! ich weiss nöd was mit ihre isch...jiip ich han mathe scho glernt, min jetzt vorbereität!! übrigens häsch du dra dänkt, dass z.b. das mit dä glieder und dem mit em händedrücke etc. au chunnt??
wir gehn zur seite oooo,
*wink_zu_nici*
ja, weisch wänt muesch usrächne: äs sind 256 persone, jedä git sich t hand, wieviel mal schüttläts sie sich t hand???
also dänn wünsch ich dir nu en schöne abig und bis morn...greets lea
wir gehn zur seite oooo,
*wink_zu_nici*
hoi...man cha morn zun 99,99999% nöd an match!!!)=
Nobody said it was easy
Oh it's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Oh take me back to the start
a ja die brämse, sött ich dir ja scho u lang mache, ja ich machs dir morn nach dä schuel!!! so än schiit mir müend ja dänn it schuel ue,schiist mi jetzt scho a, wiso verwütschäts au immer mich!!!
wir gehn zur seite oooo,
*wink_zu_nici*
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast
Um bestimmte Funktionen nutzen zu können sind ein paar Einstellungen nötig. Damit wird gesteuert ob ein Dienst Cookies setzen darf oder nicht. Es werden Cookies gesetzt für folgende Dienste:
Technisch notwendige Cookies & Externe Medien.
Die Einstellungen können später zu jedem Zeitpunkt geändert werden.