SCRJ&FCA hat geschrieben:chunz drufa we gut dasen club isch?
echt du besch eh fall ver dech!
und was hesch gege aarau?
nur wells emer gege de abstieg spele? hend ja nüt deführ wenns ned so sponsore we novartis,siemens etc hend!
gwaggli, ich als zsc fan han die erfahrige scho des öfteren gmacht in sach uf und abstiegsrundene. anschinend gahsch du nonig so lang ad match, dass das nöd weisch !
villicht find ich aarau *******, will ich nume so bescheuerti fans wie dich känne ? oder liihts ächt am stadion oder gar am dialekt !
gahsch am dunnstig is kaufi ?
!! im Muul !!
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.
nur wells emer gege de abstieg spele? hend ja nüt deführ wenns ned so sponsore we novartis,siemens etc hend!
gwaggli, ich als zsc fan han die erfahrige scho des öfteren gmacht in sach uf und abstiegsrundene. anschinend gahsch du nonig so lang ad match, dass das nöd weisch !
villicht find ich aarau *******, will ich nume so bescheuerti fans wie dich känne ? oder liihts ächt am stadion oder gar am dialekt !
zsc isch aber ede letzte johr emmer gut gsi!
und was isch kaufi?
und einne als bescheuert zu bezeichne obwohl mi gar ned kennsch isch ned grad fair oder?
also so und ez schluss glaub ned das die andere die diskusion intresirt!
zsc isch aber ede letzte johr emmer gut gsi!
und was isch kaufi?
und einne als bescheuert zu bezeichne obwohl mi gar ned kennsch isch ned grad fair oder?
also so und ez schluss glaub ned das die andere die diskusion intresirt!
hure Kindergarte !
kaufi isch es warehuus a de bahnhofstrasse im wunderschöne züri !
wieso ? gönd dir d'argument uus ? aso ich chönt no stundelang über de fc aarau und sini *zensuriert* fans diskutiere
!! im Muul !!
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.
jenni hat geschrieben:ich könnte noch stundenlang euch zuhören
Ich wär veren unihockey match 1vs1 du chasch ja schiri si
ihr könnt ja am weekend nach buttikon sz kommen, die halle ist geöffnet und schiris sind auch vorhanden. mehr info http://www.uhctr.ch
herren 1 und elite testspiele