und du häsch e geils avatar*g* has ersch grad etz tschggt....chcchchchchchchch......ha immer dänkt was hät de e hand und e muuuuuuuuuus im avatar..und etz hani zwei mal müäse luege...
kylie hat geschrieben:und du häsch e geils avatar*g* has ersch grad etz tschggt....chcchchchchchchch......ha immer dänkt was hät de e hand und e muuuuuuuuuus im avatar..und etz hani zwei mal müäse luege...
doch doch, isch eigentlich scho e hand und e mumumuus
Man kann den Geschmack von Blattspinat erheblich steigern, in dem man ihn vor dem Verzehr gegen ein Steak austauscht.
kylie hat geschrieben:und du häsch e geils avatar*g* has ersch grad etz tschggt....chcchchchchchchch......ha immer dänkt was hät de e hand und e muuuuuuuuuus im avatar..und etz hani zwei mal müäse luege...
Ou morn muni dringend no , , (und nöd sooo: , heisse ja nöd KREISSÄÄÄÄÄGE..chch) ou ja das machi hüüüüüüüüüt abig… …muni no chleider usen mischten hüt imfall…..
He moisel chan ich dir hüt abig.. ??? Chchchch….ah nei hüt isch mittwuch händer ja schtern tag’s…tzzz….
Uaaaaaaaaahuaaaaaaaaaaahhhh….freu mich soo uf italiiiieeeeeeeee.. wähähähähääääääääääääääää….
He moisel geschter bini sooo müäd ziii… aber das mal wüüüüüki imfall…chchcchchch….
Ui moisel…sisch rooooot….
Wa weisch wi geil wenn ihr würed mit cho uf italiiie???..chchch.---
Du juuuuuu rimember??... chchch
He moisel imfall hani dir öpis zum sägä: -gern…chch
Du moisel, häsch wüsst, freuii mi sooooooo uf samschtig! Hani denn schöne schtern bi mir..chch…
Uaaaaaaahhuahua… trüüüüüüüüüüüsch…chchch
He wo ischde wiii deeeeeeeeeeeeeeeee mun :
Chchchch…
So moise mun mal wieder schaffen… chchchhc…. chönnti tage lang no smäili mache…
hooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .... jawohl! alles dümmer als eine
aber weischt, mach dir nix druus, denn du bischt ein
wänn samschtag wätter scho nöd mitmachen tut, dänn muss man halt erfinderisch siii.... jawoooohlllll! nämmli!
zuerscht mit ächli und no bitzli und ächli dänn mit vorem obwohl mir dänn wohl eher so usgsehnd
spöter gehen wir dänn gogen dänn is gogen und chchchchcchch
kuuul? das wird nöd nur kuul, sondern so richtig geilo!!!!! uaaaahahahahahaaa.......
samschtag kann ich eben nöd gogen ......... han eben und dänn am schluss noch
ich dörf hoite und au no
morgen kommt dänn no däzue und mit aschliessendem
uih moisel.... das geschtern hat soooo guuut getan.... dänn haben wir no ächli und dann sind wir gli gli gegangen.....
grüsse deinen papi au.... sagscht ihm.... gäll?!
frau ausschtrahlung grüsse ich nöd unbedingt, aber den froind schon...... uaaaahhhhhh
moisel.... muss dir was beichten.... hab dich
uaaaaahhhh... das war uuuuuuhhhh hueeeren geiil.... chchchchch remember, moisel?
haben wir au dihei.... die nerven!
ich fliiiiiiegeeeee....... chchchchchchchch
moisel?
aha... habe grad gesehen, dass moooooment.... ich auch gleich
du, moisel... wir haben scho lang nümen ________________________________________________________
no öpis anderes.... hascht du schon gehört, bis wohin die geht? ischt ja uuuunglaublich für so ein gesicht
Ou moisel… looogooo….aber hüt gani rasch uf glarrrriiis…und denn no rasch gogen da mister mein velo geklaut hat…
Ou moisel weisch……die sieche sind dümmer als es stuck…brot…grrrrrrrrmmmmmmml…
Wääh schpinnsch???? Pilz ufem felisch???
Sorri muni rasch…
He moisel froi mi uf ah nei das meini….( ), ..ui so kuuuuhl…eifach ohni pilz bitte…
Ouou ja duni papi usrichte…
Moisel bittttttttteeeeeeeeee…. chchch..
Du muni immer lache… *rrr*…sexy…
Ou ja nögscht mal hani au schöni füässli…chchcch…
He moisel muss ich dir noch was sägen, weisch wo kreissagi wohnt???chchchchch….ich scho wiess..hani guete informant^^.-..
Arms huschi isch sicher etz am putzen… uahuahuahauaaaah… neineineineieneieeeei..
Lueg wasi findet ha!!:D isch zwar kei chreissagi…chchch
He mosiel was magsch hüt zaaaaaaabig??Chunsch mit uf glariiiiis???
Ou moisel glaubsch das mer alli uf de sack gönd da?
Oi moisel samschtig gömmer wieder weg..udn immer vorem weg gah?chch..
Hey, ..chchch
jöööh so kuuuhl..chch
Dann go ich samschtig morgen gogen zum am samschtig abig süper düüber!chchh
Waaaaahhh…froi mich soooo uf de summmer…
Aber NEVER AGAIN:
chlinä chnopf hat geschrieben:samschtag kann ich eben nöd gogen ......... han eben und dänn am schluss noch
irgendwie habe ich diesen beitrag vom 27.04.2006 gefunden... an diesem besagten samschtag hatten wir ja das unihockeyturnier in embrach... wie recht ich doch mit meinem pokal hatte.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast
Um bestimmte Funktionen nutzen zu können sind ein paar Einstellungen nötig. Damit wird gesteuert ob ein Dienst Cookies setzen darf oder nicht. Es werden Cookies gesetzt für folgende Dienste:
Technisch notwendige Cookies & Externe Medien.
Die Einstellungen können später zu jedem Zeitpunkt geändert werden.