trinken in morgarten, mit schöner aussicht auf ein verspätetes 1. augustfeuerknäckebrotasylant hat geschrieben:was machst du in meinem revier??Johnny hat geschrieben:hab ich live gesehen. zuerst 14 fackeln, dann ein feuer![]()

giger hat geschrieben:pAcsUn hat geschrieben:giger du bisch duuuuummm ^^
du demfall au. da ich mit dinere muetter dich züügt han, chan gar nüt anders debi usecho si
dänn bin ich glichzitig din vater und din onkel?pAcsUn hat geschrieben:muha de simmer ja voll die inzucht familie, da ich dini schwöschter packt han ^^ die jez schwanger isch und e tochter bevorstaht
hesch du das jez usgrechnet?giger hat geschrieben:dänn bin ich glichzitig din vater und din onkel?pAcsUn hat geschrieben:muha de simmer ja voll die inzucht familie, da ich dini schwöschter packt han ^^ die jez schwanger isch und e tochter bevorstaht
ähm, ****, das wird dänn aber langsam kompliziertpAcsUn hat geschrieben:hesch du das jez usgrechnet?
aso wart ich wer de din sohn und din schwager... du bisch gar ken onkel vo mir... und wen du den mini chli tochter packe würsch nachdem di vo minere mam trennt hesch wer ich din schwiegevater
genau dasgiger hat geschrieben:ähm, ****, das wird dänn aber langsam kompliziertpAcsUn hat geschrieben:hesch du das jez usgrechnet?
aso wart ich wer de din sohn und din schwager... du bisch gar ken onkel vo mir... und wen du den mini chli tochter packe würsch nachdem di vo minere mam trennt hesch wer ich din schwiegevater![]()
hmm, was sell ich dir dänn amigs uf d geburtstagscharte schriebe? alles gueti vo dim vater, onkel, schwager, schwiegervater?
chunnt eh nöme druf apAcsUn hat geschrieben: genau dasund wie zum tüfel chunsch druf das du min unkel bisch?
den müssti mit dinere schwöschter ihrer tochter was afange ! und das wer ja de au mini tochter . d.h. den wür ich mini eigni tochtr figge hallo?
gg gell ^^giger hat geschrieben:chunnt eh nöme druf apAcsUn hat geschrieben: genau dasund wie zum tüfel chunsch druf das du min unkel bisch?
den müssti mit dinere schwöschter ihrer tochter was afange ! und das wer ja de au mini tochter . d.h. den wür ich mini eigni tochtr figge hallo?
sirup allez! :mrgreen:giger hat geschrieben:Zum Glück isch hüt de 31.!Min letschte Tag ohni Alkohol ! Hans en ganze Monet usghalte, gaaaaaaail!
Aber am Weekend chani gliich nüt suffedefür dänn ide saison echli nahole *hehe*
Grüesse mal alli wo mich so tatchräftig understützt händ(und mir sovil alkohol vor d nase gstellt händ!)
SCRJ-Fanatic hat geschrieben:wow ain Rebell![]()
habens dem gigs etwa das billet wegen einer übertriebenen konsumation von sirup weggenommen?chlinä chnopf hat geschrieben:sirup allez! :mrgreen:giger hat geschrieben:Zum Glück isch hüt de 31.!Min letschte Tag ohni Alkohol ! Hans en ganze Monet usghalte, gaaaaaaail!
Grüesse mal alli wo mich so tatchräftig understützt händ(und mir sovil alkohol vor d nase gstellt händ!)
da han ich aber anderi infosgiger hat geschrieben:Zum Glück isch hüt de 31.!Min letschte Tag ohni Alkohol ! Hans en ganze Monet usghalte, gaaaaaaail!
Geschätzter Johnny,Johnny hat geschrieben:Geschätzte Admins,
Danke fürs löschen der vielen Beiträge, auch ich bin der Meinung das 131619 Beiträge genug sind. Schade läuft das Forum nicht stabil in diesen tagen, ich weiss dass ihr keine zeit habt um dies zu reparieren, da ihr das in eurer Freizeit macht und mit löschen von Beiträgen eure spärliche Freizeit schon zur genüge ausgelastet ist. darum verstehe ich auch dass ihr nur die beiträge gewisser user löschen könnt, andere user dürfen schreiben was sie wollen und wo sie es wollen.
Danke für die viele freiwillige arbeit die ihr für uns leistet, vielleicht wird euch reto ende saison dafür danken. falls nicht werde ich das für ihn übernehmen, denn eure finger schmerzen sicher vom ewigen löschen.
Hallo Warren,Warren hat geschrieben:Schade, dass Du einer der wenigen bist, welcher sich ohne ersichtlichen Grund immer wieder die Mühe macht uns das Leben def. nicht einfacher zu machen...
Trotzdem weiterhin viel Spass!
Warren
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste