Johnny hat geschrieben:hab ihn umbenannt, die zwei chicks sind ja sicher auf drogen
was lachsch duu???
hee moisel ich gang etz ad schlüssel über gab vo oiserer hammmmmer wohnig...uauauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..so geil......niemer het so e geili noii wohnig wie ich ..lälälälääääääääääääää..nid mal de mat...
Johnny hat geschrieben:hab ihn umbenannt, die zwei chicks sind ja sicher auf drogen
was lachsch duu???
hee moisel ich gang etz ad schlüssel über gab vo oiserer hammmmmer wohnig...uauauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..so geil......niemer het so e geili noii wohnig wie ich ..lälälälääääääääääääää..nid mal de mat...
Weisch du was moisel??? du hascht mich jetzt fescht entüscht! Abmachig = abmachig!! Und du kannscht ällein ins:
Du hascht mich beschiiiiiesst!!:( pfff… jetzt uni halt bis 16 uhr smäili machen imfall…
Aber han dich glich no bitzeli gern moisel! Nume ganz wenig! Aber bitzli schono!! Hihi…
Du imfall du schuldischt mir immer no öpis..hascht vergessen gäää?? 10'000.- waren es vom letschten mal schoppen imfall!!!!!!konto nummer kani dir gern gebe!
He moisel das beschte hani dir no gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar nöd verzellt obwohl ichs schooo sit 3 tag weiss…. muscht mich am abig driiiiiiiiiingend erinneren!!!!würkli!!!lol…
Hei da im büro ischt es schon hueren geil nummen mit der kollegin alle anderein sind einfach geganget!hihiso kuuuhl…ruhe herrscht.. so hab ich einfach ziit für den smäili freeed.. pfff…
Du machscht mich ganz ungeduldig imfall!!! Mag nümmen warten…aber dieser beitrag vo mir wird eifach länger als dine locker…
die sch kuu gä?
Wrum chunsch du eich nid mit am abend in de dobi? Hä? Nume will du gschniglet und panniert bisch?? Hääää??
Ui apropos: ausstrahlung???
Chchch
Du und ich… (ich natürlich rächts aber das verstaht sich vo ällei! Sorri)
Chnopf bei der arbeit:
Übrigens…weischt du noch in der botega??? „wenn man vom toifel spricht“ und schon war er da der kleine zwerg..hihi…
Ui
Bald
Haben
Wir
Wohnungs
Einweihungs
Pardii…
Aber du bischt nöd ihgeladen
Hähä!!!
mir ghöred is schlössli uf oetwil…nid meh und nid weniger…
ja duuu!!putze in der UBS*g* lol gsehsch nummen wird alles einmal wahr…
Nur no eiiiiiiiii schtund schaffe..und denn chani hei gah imfall!! Besser sgeit id schtadd…hoffentlich tun ich das finden……:P hihi
wann gehscht du hoite nach hause? muscht ja no gogen poschten... au für miiiiiiiich!!!
also ich gehe früheschtens am i ..... schei**ndreck... viel zu spät....
huuuiiiii... froi mich schon aufs putzen.......
uf das vorallem: und dänn erscht. huuiiii....
meinscht du schafft man das in 13 minuten?
tu dann für dich und stern emolen sooooosse kochen....
und das muuuusss ich nachher nümen machen!!!
dafür dänn das...... *määäääh*
das muessi zum glück au nöd..... *uff*
und des machi doch gern... hehe...
moisel, hascht du geschtern das gemeint mit "schöni sachen machen"? *chchchchch*
duuu, weisch wer ischt diese?
moisel.... muscht dann emolen gucken cho, wenn ich züglen....
ouuuuuuh.... muesi au emolen no machen.... isch butt.....
ouh.... sternehimmel im kino? mömmer no nochenholen..... aber wird kuuul....
übrigens ischt schon in rom.... ischt doch seeeeehr beängschtigend.....
das mach ich etzt dann.... -pause! haaa!
schiiiiiiiiiiss wott
heeee moisel..... gucksch.... ausstrahlung.... oder doch lieber
den hani etz au grad no gefunden.....
ich bruche ferien....
ha ja no viiiiiele dieses jahr... und dann im richtigen zeitpunkt....
kylie hat geschrieben:ich dörf gar nümmen lesen susch flieg isch auf*g* hihihi..ui nei etz hani wüki buchweh=(( *g* huere vom lache! ha mi fasch nüm erholt!! dubbeli du
übrigens woll ich noch sagen...rom ischt schon forbei ischt schon in sizilien!!!hahah...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste
Um bestimmte Funktionen nutzen zu können sind ein paar Einstellungen nötig. Damit wird gesteuert ob ein Dienst Cookies setzen darf oder nicht. Es werden Cookies gesetzt für folgende Dienste:
Technisch notwendige Cookies & Externe Medien.
Die Einstellungen können später zu jedem Zeitpunkt geändert werden.