Gruss-Thread
- chlinä chnopf
- Sponsor
den grüss' ich au.... super sms erhalten um zwanzig nach 3..... mängisch........Manu hat geschrieben:ich grüsse Schwyzer, Knut Reinhard und meinen Cousin. Ich hoffe ihr sind jetzt itrunke für eue Chlaushöck am Samstig. Und was ich no wet sägä: Dä Hirschlesee-Jass isch ja so öpä s dümmste woni je gseh ha. De machi sicher niä meh.
meine grüsse heute:
memento und neo - frooooiiiiiii!!!!!!
fyat - müüüüüsliiiiii......
pöti - wehe, du morn nöd det!
kylie - bliibsch suuber, gäll?!
giger - mues glaub sii....
laska - ich liebe deine smilies!
und natürlich min blaue stern!
SCRJ-Fanatic hat geschrieben:wow ain Rebell
- chlinä chnopf
- Sponsor
- chlinä chnopf
- Sponsor
ich glaube nöd... die hatten wahrscheinlich so einen am helm, dass sie kurzerhand den hirschlesee-jass erfanden.....Straefe hat geschrieben:Heisst das nöd Bodeseejass ?Manu hat geschrieben:ich grüsse Schwyzer, Knut Reinhard und meinen Cousin. Ich hoffe ihr sind jetzt itrunke für eue Chlaushöck am Samstig. Und was ich no wet sägä: Dä Hirschlesee-Jass isch ja so öpä s dümmste woni je gseh ha. De machi sicher niä meh.
HIRSCHLESEE-JASS...... uuaaaahhhhh!!!!!!! dieser jass kann ja nur dreckig sein.
- jenni
- Sitzplatz-Fan
In R`burg nennt man den Hirschlensee-Jass, ist aber das gleiche wie der Bodensee-JassStraefe hat geschrieben:Heisst das nöd Bodeseejass ?Manu hat geschrieben:ich grüsse Schwyzer, Knut Reinhard und meinen Cousin. Ich hoffe ihr sind jetzt itrunke für eue Chlaushöck am Samstig. Und was ich no wet sägä: Dä Hirschlesee-Jass isch ja so öpä s dümmste woni je gseh ha. De machi sicher niä meh.
Wir sind ebe stolz auf unser Seeli
UHCTR #72
BÄNGE bis zum Tod!!
BÄNGE bis zum Tod!!
original heisst er glaubs bodeseejass. aber will mir nöd immer dä glich jass händ welä mache, hämer denkt, sägemer dem mal hirschleseejass.chlinä chnopf hat geschrieben:ich glaube nöd... die hatten wahrscheinlich so einen am helm, dass sie kurzerhand den hirschlesee-jass erfanden.....Straefe hat geschrieben:Heisst das nöd Bodeseejass ?Manu hat geschrieben:ich grüsse Schwyzer, Knut Reinhard und meinen Cousin. Ich hoffe ihr sind jetzt itrunke für eue Chlaushöck am Samstig. Und was ich no wet sägä: Dä Hirschlesee-Jass isch ja so öpä s dümmste woni je gseh ha. De machi sicher niä meh.
HIRSCHLESEE-JASS...... uuaaaahhhhh!!!!!!! dieser jass kann ja nur dreckig sein.
Eigetli isch das eh alles huere dumm gloffe gester. Da laht mer sich überrede mit em Argument vo dä chli Wahrschinlichkeit, dass mer dra chunt, und grad zum Afang hani dörfe uswähle, suufe und zahle. Na ja, mitere coiffeuse chamers ja mache
Beavis & Butt-Head
Ülä & Schorsch
Ülä & Schorsch
ich chan mer so zimli vorstelle, was er gschriebe hät. ha vom knut au öpä am 20 ab 3 äs sms übercho. freu mi scho ufs heifahre hüt mit em bürü. wet no gnaui infos über dä rest vom gestrige abig, won ich nüme mieterlebt hanchlinä chnopf hat geschrieben:den grüss' ich au.... super sms erhalten um zwanzig nach 3..... mängisch........Manu hat geschrieben:ich grüsse Schwyzer, Knut Reinhard und meinen Cousin. Ich hoffe ihr sind jetzt itrunke für eue Chlaushöck am Samstig. Und was ich no wet sägä: Dä Hirschlesee-Jass isch ja so öpä s dümmste woni je gseh ha. De machi sicher niä meh.
p.s. grüsse @ chnopf: scho druf vorbereitet, dass dich dä schmutzli morn in Sack ninnt?
Beavis & Butt-Head
Ülä & Schorsch
Ülä & Schorsch
- chlinä chnopf
- Sponsor
jäh so.... ihr nennt den bodenseejass neu hirschlesee-jass? ähäääää..... ischt eben schon ein schönes seeeeeeeliiiiii..... und so schöne köpfler kann man da sehen ( ), man hat immer unterhaltung, die man kaum versteht ( ) und die männer kommen auch nöd zu kurz mit "luege"....Manu hat geschrieben:original heisst er glaubs bodeseejass. aber will mir nöd immer dä glich jass händ welä mache, hämer denkt, sägemer dem mal hirschleseejass.
Eigetli isch das eh alles huere dumm gloffe gester. Da laht mer sich überrede mit em Argument vo dä chli Wahrschinlichkeit, dass mer dra chunt, und grad zum Afang hani dörfe uswähle, suufe und zahle. Na ja, mitere coiffeuse chamers ja mache
bischt au sälbertschuld, wänn bi somene jass mitmachsch in dieser jassrunde... und das an einem donnerstag....
ja ja, muess am summer dä au wieder öpen ad hirschle. chunsch immer no meistens im rosa bikini? dä legg ich dä öpis anders a, nöd dass mer ständig verwechslet werdet.chlinä chnopf hat geschrieben:jäh so.... ihr nennt den bodenseejass neu hirschlesee-jass? ähäääää..... ischt eben schon ein schönes seeeeeeeliiiiii..... und so schöne köpfler kann man da sehen ( ), man hat immer unterhaltung, die man kaum versteht ( ) und die männer kommen auch nöd zu kurz mit "luege"....Manu hat geschrieben:original heisst er glaubs bodeseejass. aber will mir nöd immer dä glich jass händ welä mache, hämer denkt, sägemer dem mal hirschleseejass.
bischt au sälbertschuld, wänn bi somene jass mitmachsch in dieser jassrunde... und das an einem donnerstag....
ich chan nüt dafür. bin zwar ächli naiv, aber si händ eifach mini guetgläubigkeit usgnützt.
Beavis & Butt-Head
Ülä & Schorsch
Ülä & Schorsch
- chlinä chnopf
- Sponsor
nein, werde glaube nächste saison eher mit türkis anzutreffen sein. türkis mit glitzer-steinchen drauf. kannst also den rosa bikini ohne weiteres anziehen.Manu hat geschrieben: ja ja, muess am summer dä au wieder öpen ad hirschle. chunsch immer no meistens im rosa bikini? dä legg ich dä öpis anders a, nöd dass mer ständig verwechslet werdet.
ich chan nüt dafür. bin zwar ächli naiv, aber si händ eifach mini guetgläubigkeit usgnützt.
jähso.... aber das ischt ganz fies! böse jungs...... aber dä samichlaus kommt ja morgen schon vorbei!
- Chäps
- Supporter Classic
Fyat hat geschrieben:Grüsse alle, demfall Weekend haben
Gruss zurück!!!! Habe schon seit Mittwoch 19.40 Weekend!!! Ist noch cool!!!
Grüsse alle die, die Schwarze Lederhandschuhe besitzen!!!!
Und noch die Nichtschweizer die meinen mit einem Messer sei Mann stark!!!! Kabelbinder sind geiler!!!!
Ich will es Zwätschgä! Lozärn isch eifach geil!
- chlinä chnopf
- Sponsor
- chlinä chnopf
- Sponsor
- Schwyzer
- Supporter Top
- Danksagung erhalten: 115 Mal
Gruss zurück!Manu hat geschrieben:ich grüsse Schwyzer, Knut Reinhard und meinen Cousin. Ich hoffe ihr sind jetzt itrunke für eue Chlaushöck am Samstig. Und was ich no wet sägä: Dä Hirschlesee-Jass isch ja so öpä s dümmste woni je gseh ha. De machi sicher niä meh.
Hirschlenjass rult!
Wählt Quimby!!!
- chlinä chnopf
- Sponsor
- kylie
- Supporter Classic
- Danksagung erhalten: 3 Mal
ich grüsse hoite mal
die uri....muscht keine angscht haben!!!diven-abend ruuulez...
chnopf..und was isch mit mine smäilis??? pisch tu pitzeli tuuuum??? nanai nid so gemaint du bsich meine putze von der UBS... glaub...
nänänänääää...dann grüss ich noch mein schneckenhaus...
den neo grüss ich au no *wiiiink*
äääääääääähm und dann grüss ich nochmal chnopf...
dies isch mein fäiworit---- hihi
und....tschüüüüüüüüüüüs...
die uri....muscht keine angscht haben!!!diven-abend ruuulez...
chnopf..und was isch mit mine smäilis??? pisch tu pitzeli tuuuum??? nanai nid so gemaint du bsich meine putze von der UBS... glaub...
nänänänääää...dann grüss ich noch mein schneckenhaus...
den neo grüss ich au no *wiiiink*
und....tschüüüüüüüüüüüs...
- chlinä chnopf
- Sponsor
danke, grüsse dich auch!!!kylie hat geschrieben:ich grüsse hoite mal
viele smilies machen rules!!!!
zwei meiner favoriten:
- petit Nicolas
- Supporter Top