THEKING72 hat geschrieben:für alle wiedermal nicht informierten möchtegern super-kritiker:
dixon ward hat gewichtige private gründe, dass er schon jetzt nach hause gereist ist, dass war mit dem scrj schon im januar abgemacht! wer den grund kennt versteht das und das ich diese gründe nicht ins forum schreibe ist nur fair!
und jetzt. latz halten!
Ach ja, dass er abgereist ist verstehe ich natürlich vollkommen.
THEKING72 hat geschrieben:für alle wiedermal nicht informierten möchtegern super-kritiker:
dixon ward hat gewichtige private gründe, dass er schon jetzt nach hause gereist ist, dass war mit dem scrj schon im januar abgemacht! wer den grund kennt versteht das und das ich diese gründe nicht ins forum schreibe ist nur fair!
und jetzt. latz halten!
tja, und wer leierte immer wieder hier drin, man solle andere meinungen akzeptieren und keine persönlichen angriffe starten???
du bist ja wohl der "alleskenner" wie damals als es um tobler ging...tztz
du und de schteff stritet schono um de adward vom super-user! währed ihr zwei ade macht bim scrj währed mir scho lang NLB! aber hauptsach d'lampe wird gfüllt... olé
danke maximus. ich akzeptiere dini meinig voll und ganz..
de mit em tobler isch so gloffe wie de mit em horak.. de hät ja luut em forum-messias scho lang unterschriebe!
aber leschär. finds voll geil wie ich mit eis, zwei postings scho wieder de ganz super fan club gege mich han.. das macht spass.. was mer vo de stimmig ja nöd behaupte chan! keine stimmung im stadion..aber stimmig im forum..das zellt!
aber wie gseit. jede häts recht uf sini meinig. und das mit em latz hebe isch nöd soooo ernst gmeint..aber die wo sich a ihri kindheit erinneret und drum usrüefed- SORRRRRY!
THEKING72 hat geschrieben:he und de vo minere meinig nah nöd so kreativ isch.. de metallica kopf!
jetzt chöntsch doch no schribe, dass ich doch bitteschön nöd züridütsch schribe söll!
so als idee für din verwahrloste stand a meinige & idee!
Es wäre in der Tat wieder mal Zeit auf die Schriftsprache zurückzukommen...natürlich ohne dich damit persönlich angreifen zu wollen.
Deine Provokationsversuche werden übrigens immer plumper, werde bitte wieder kreativer. Ich langweile mich...
das bisch du gsi. villicht mal mit me lutz foif weniger probiere...
aber gäll. er hät ja au unterschribe.. bi dir ufem humpe! leider isches nur en fan gsi mit em horak libli.. freche typ das!
schteff hat NIE gesagt, dass horak unterschrieben hat...das war fighter99!!! schteffi sagte nur, dass horak intensiv am verhandeln ist und dass man vor der vertragsunterzeichnung steht, aber diese auf grund der neuen ausländerregelung nicht vollzogen hat!!
für die gegspahrten bazeli ist es sicher das beste das er nach hause ist...
charakterlich schwach aber wen intresiert das noch?
er hat seine arbeit gemacht und somit hats sichs...
ähm.
du hetsch gar nüt zum schribe würd ich nöd hochdütsch schribe.. und wenn du das als porvokation verstahsch den bini froh nöd dis lebe z'führe.. wie langwilig muess das si..wenn mer sich voll und ganz i dem forum lebt.. obwohl..bi dem schöne wetter chöntsch mal use gah! den wärs dir villicht nöd so langwilig..oder häsch du en job?
und wegem horak. händär dänk nöd gwüsst, dass de fighter 99 s'vierte pseudo vom schteff isch.. so sis zweite ich.. chönt no hihaue!