isch scho tot und begrabe. mir zwei sind glaubs diä einzige wo überlebt hendchlinä chnopf hat geschrieben:läck, dä thread schtiiiiirbt ja no emol du...
Der längste Beitrag
- chlinä chnopf
- Sponsor
- TsaTsa
- Supporter Top
ja säg nüd. da wäri mir nid so ganz ghüür. so allei uf wiiter flur. kein mensch uf dä strass, nixchlinä chnopf hat geschrieben:jiiiiiihaaaaaa!TsaTsa hat geschrieben:isch scho tot und begrabe. mir zwei sind glaubs diä einzige wo überlebt hendchlinä chnopf hat geschrieben:läck, dä thread schtiiiiirbt ja no emol du...
läck, wänn amel ufem heiwäg so ällei wärsch...
Auf seine eigene Art zu denken ist nicht selbstsüchtig. Wer nicht auf seine eigene Art denkt, denkt überhaupt nicht.
- chlinä chnopf
- Sponsor
also kei gschrei, kei dumms geschnorre, kei gschtank und kei gedränge im zug? oooooh jaaaaaaa......TsaTsa hat geschrieben:ja säg nüd. da wäri mir nid so ganz ghüür. so allei uf wiiter flur. kein mensch uf dä strass, nixchlinä chnopf hat geschrieben:jiiiiiihaaaaaa!TsaTsa hat geschrieben:isch scho tot und begrabe. mir zwei sind glaubs diä einzige wo überlebt hendchlinä chnopf hat geschrieben:läck, dä thread schtiiiiirbt ja no emol du...
SCRJ-Fanatic hat geschrieben:wow ain Rebell
- TsaTsa
- Supporter Top
aber sone stilli, hmm, das wäri mir z'unheimlich und chämti ohresause über. eb denn dä zug no fahrt, ohni lokfüehrer.chlinä chnopf hat geschrieben:also kei gschrei, kei dumms geschnorre, kei gschtank und kei gedränge im zug? oooooh jaaaaaaa......TsaTsa hat geschrieben:ja säg nüd. da wäri mir nid so ganz ghüür. so allei uf wiiter flur. kein mensch uf dä strass, nixchlinä chnopf hat geschrieben:jiiiiiihaaaaaa!TsaTsa hat geschrieben:isch scho tot und begrabe. mir zwei sind glaubs diä einzige wo überlebt hendchlinä chnopf hat geschrieben:läck, dä thread schtiiiiirbt ja no emol du...
Auf seine eigene Art zu denken ist nicht selbstsüchtig. Wer nicht auf seine eigene Art denkt, denkt überhaupt nicht.
- chlinä chnopf
- Sponsor
- TsaTsa
- Supporter Top
diä wo da eines tages läsit, wärdet mer au denke. diä 2 wiieber spinnet, diä hend en schranz...chlinä chnopf hat geschrieben:ouh zur abwächslig wärs das imfall ächt emol. wänn ich chume, dänn fahrt dä zug sicher.TsaTsa hat geschrieben:aber sone stilli, hmm, das wäri mir z'unheimlich und chämti ohresause über. eb denn dä zug no fahrt, ohni lokfüehrer.
- chlinä chnopf
- Sponsor
och, das hani mir da ine au scho müese alose... höhö.... han emol eigenkonversation gfüehrt. ganz geil imfall.TsaTsa hat geschrieben:diä wo da eines tages läsit, wärdet mer au denke. diä 2 wiieber spinnet, diä hend en schranz...chlinä chnopf hat geschrieben:ouh zur abwächslig wärs das imfall ächt emol. wänn ich chume, dänn fahrt dä zug sicher.TsaTsa hat geschrieben:aber sone stilli, hmm, das wäri mir z'unheimlich und chämti ohresause über. eb denn dä zug no fahrt, ohni lokfüehrer.
so richtig schizzo! *muah*
- chlinä chnopf
- Sponsor
- TsaTsa
- Supporter Top
he, das macht ja nüt. mer cha ja nid immer so toternst si. das hebet doch d'luune. aber es git ja so lüüt...chlinä chnopf hat geschrieben:bi ja suscht au nöd so, aber det hani grad sonen tag wie hüt gha.... sonen schbinner-tag!TsaTsa hat geschrieben:ja, hesch mal verzellt. aber isch nid so min fall. füehre kei selbstgespräch isch guät, bisch du no ume
- chlinä chnopf
- Sponsor
Re: Der längste Beitrag
also ich immer...Warren hat geschrieben:Läck, all so gspröchig....
Bin au da, han Ferie
"Every night, before God goes to bed, he prays to Dr. House."
Hehe nei han nüt ztue. Müsst vilicht mal chli uf mini Vormatur lerne, aber das het Ziit...
- Warren
- Administrator
- Danksagung erhalten: 119 Mal
Wie bi mir s'ufruume... passt scho...
Lieber chli gmüetlich hänge und defür sorge, dass de Längscht Bitrag irgedwenn mal 1000 Siitä hät...
Lieber chli gmüetlich hänge und defür sorge, dass de Längscht Bitrag irgedwenn mal 1000 Siitä hät...
- TsaTsa
- Supporter Top
bin au da, aber bin produktiv, das heisst am schaffe
Mir sind au am schaffe, weisch wie streng das isch jede neu gschribni Bitrag zlese
- TsaTsa
- Supporter Top
lieses nur i dä päusli, wenni mal derzue chum.
nüt schaffe kenni gar nid
@warren. warum gönt bi dir diä zuesätzliche smilies? bi mir nämli immer nonig!
nüt schaffe kenni gar nid
@warren. warum gönt bi dir diä zuesätzliche smilies? bi mir nämli immer nonig!
- Warren
- Administrator
- Danksagung erhalten: 119 Mal
@Tsatsa: Ich schaff immerno ade richtige Lösig, bin nanig schlauer worde...
Uf de erschte Linie vo dem wo Du schriebsch, sötteds au bi Dir gah, bide wiitere Linie tuets de Code lediglich im Smileyfenschter schriebe, wennd en aber kopiersch, gahts...
Uf de erschte Linie vo dem wo Du schriebsch, sötteds au bi Dir gah, bide wiitere Linie tuets de Code lediglich im Smileyfenschter schriebe, wennd en aber kopiersch, gahts...