grüsse dich auch.mascof hat geschrieben:grüsse alle derzeit alle onlinen user
Gruss-Thread
- knäckebrotasylant
- Sitzplatz-Fan
- Sitzplatz-Fan
chhooooooopfffffffff weeeeeeehhhhhhh lässt grüssen !!!
es rosa grüessli an petit nicolas
es rosa grüessli an petit nicolas

!! im Muul !!
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.
http://www.incense.org/letzi/movie.mpg
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.
http://www.incense.org/letzi/movie.mpg
- petit Nicolas
- Supporter Top
ja tiptop! ihr na fein gesse?Johnny hat geschrieben:danke glichfalls, no guet heicho?Reuille hat geschrieben:Ich grüsse alle die in Füssen waren![]()
I bi da für dii,verlah di doch uf mich, ich bi immer da und egal was mal wird sii, ich fah di uf bevor du gheisch, bi da wenn du dir nüme z'hälfä weisch, wenn du mich bruchsch, denn lahni alles lah sii, alles lah si für dich!!!
ohni seich? ja denn hed i di glich na müsse begleiteJohnny hat geschrieben:ich scho, de gigs die schwöster isch au hei...Reuille hat geschrieben:ja tiptop! ihr na fein gesse?

I bi da für dii,verlah di doch uf mich, ich bi immer da und egal was mal wird sii, ich fah di uf bevor du gheisch, bi da wenn du dir nüme z'hälfä weisch, wenn du mich bruchsch, denn lahni alles lah sii, alles lah si für dich!!!
So es liebs grüessli a alli wo hüt wieder afange münd schaffe
E schös tägli

E schös tägli

jetzt halt nach dem nächsten spieltagStraefe hat geschrieben:Grüsse die Südkurve.McTavish hat geschrieben:greets an alle, die morgen dabei sein werden, wenn der fcsg endlich wieder leader ist=)

grüsse alle bei denen heute nachmittag die ferien zu ende sind

hehe, Kuul. Und ich grüsse all diejenigen die arbeiten müssen 

Stress, Wurzel 5, Brandhärd, DR DRE, Eminem, Fred Durst, 50 Cent, Linkin Park, Afroman, Ska-p, Beginner, Ferris MC, MC Solar, QL, Fred & Punkt, Sean Paul, Schönheitsfehler, Outlandish, Lil Bow Wow, Fettes Brot, Good Charlotte, DMX, Ludacris, Nelly, Tupac Shakur, Snoop Dogg, OPM, Seed, Gentleman, Bob Marley, Massive Töne, Avril Lavigne, Samy Deluxe, Bushman ==> nur nicht Sido
- chlinä chnopf
- Sponsor
ich grüsse emolen dä jenni und dä fleischi, wo halben im regen standen
, dä ultras "möckli" turi
, min brüeder den "pascha"
, dä godi, wo abeme heftli solche froide gehabt hat
, und natürlich auch noch dä snüge, wo nach eimal und au nach zweimal no nöd gnueg gha hät.
:mrgreen:
es war einfach weltklasse mit euch.

es war einfach weltklasse mit euch.

SCRJ-Fanatic hat geschrieben:wow ain Rebell![]()