HCD-Steinbock hat geschrieben:und wie ist es gelaufen?
ich würd mal sege sch***! Nid umbedingt well d'manne nie gunne hend und mir im mixteam nur einmal(aber nur well d'mannschaft hei isch)! Eifach s'gnaze Turnier isch chli en Müll gsie! Aber easy....
isch i dem Fall chli höhers Niveau gsi, als in Embrach
was hät den nöd gstumme? Eifach Organisation und so?
Ja s'niaveau isch viel hocher gsie!
war ein bitzeli höheres niveau... aber in jedem match ein tor kassiert und nie 2-stellig verloren
HCD-Steinbock hat geschrieben:und wie ist es gelaufen?
ich würd mal sege sch***! Nid umbedingt well d'manne nie gunne hend und mir im mixteam nur einmal(aber nur well d'mannschaft hei isch)! Eifach s'gnaze Turnier isch chli en Müll gsie! Aber easy....
isch i dem Fall chli höhers Niveau gsi, als in Embrach
was hät den nöd gstumme? Eifach Organisation und so?
Ja s'niaveau isch viel hocher gsie!
war ein bitzeli höheres niveau... aber in jedem match ein tor kassiert und nie 2-stellig verloren
du meinst in jedem spiel ein tor erzeilt, nicht kassiet !!
freue mich schon auf die saison wenn es dem scrj mal nicht läuft und gewisse leute hier etwas von teamgeist reinleiern! *winkzuallendieihrteamimstichliessen*
McTavish hat geschrieben:du meinst in jedem spiel ein tor erzeilt, nicht kassiet !!
ja
Kassiert haben wir zwar in jedem Spiel auch mind. 1, stimmt also schon
Ohne die starke Torhüterleistung wäre es wohl des Öfteren zweistellig ausgefallen
McTavish hat geschrieben:du meinst in jedem spiel ein tor erzeilt, nicht kassiet !!
ja
Kassiert haben wir zwar in jedem Spiel auch mind. 1, stimmt also schon
Ohne die starke Torhüterleistung wäre es wohl des Öfteren zweistellig ausgefallen
KillerUrs hat geschrieben:Hab den Ball das eine oder andere Mal schon getroffen, ja
also so schlimm wars auch wieder nicht wir erzielten in jedem spiel mindestens ein tor und haben auch nie richtig hohe verloren!! war immer relativ knapp
Guät demfall muäs ich mich doch no zu wort mäldä äs tuät mer im namä vom Broder, Claudio und mir Leid. Das mer früäner gangä sind dä Broder het dänn eh müäsä goh aber dä clüdel und ich hettät no chönä wartä bis s'turniär fertig gsi wär. äs grossäs sorry a all gschädigte Aber das was mer gad vorher zu ohr cho isch das närft mi grauähaft. Mer gaht doch nöd eifach dä kollege go sägä mer brüchi no 5schtutz meh für zum T-shirt wäschä will's D'muäter gseit hät. Und D'muäter weiss nüt dävo!?! Sorry de wos betrifft "bisch än schönä Kolleg".
Rogermoore hat geschrieben:Guät demfall muäs ich mich doch no zu wort mäldä äs tuät mer im namä vom Broder, Claudio und mir Leid. Das mer früäner gangä sind dä Broder het dänn eh müäsä goh aber dä clüdel und ich hettät no chönä wartä bis s'turniär fertig gsi wär. äs grossäs sorry a all gschädigte Aber das was mer gad vorher zu ohr cho isch das närft mi grauähaft. Mer gaht doch nöd eifach dä kollege go sägä mer brüchi no 5schtutz meh für zum T-shirt wäschä will's D'muäter gseit hät. Und D'muäter weiss nüt dävo!?! Sorry de wos betrifft "bisch än schönä Kolleg".
Dito!!!
I bi da für dii,verlah di doch uf mich, ich bi immer da und egal was mal wird sii, ich fah di uf bevor du gheisch, bi da wenn du dir nüme z'hälfä weisch, wenn du mich bruchsch, denn lahni alles lah sii, alles lah si für dich!!!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste
Um bestimmte Funktionen nutzen zu können sind ein paar Einstellungen nötig. Damit wird gesteuert ob ein Dienst Cookies setzen darf oder nicht. Es werden Cookies gesetzt für folgende Dienste:
Technisch notwendige Cookies & Externe Medien.
Die Einstellungen können später zu jedem Zeitpunkt geändert werden.