DRINGEND BENÖTIGT: Feldspieler für das Herrenteam!!! Jeder der absagt soll wenigstens einen Ersatz bringen! Wir brauchen unbedingt noch 2-3 Spieler mehr...!
giger hat geschrieben:DRINGEND BENÖTIGT: Feldspieler für das Herrenteam!!! Jeder der absagt soll wenigstens einen Ersatz bringen! Wir brauchen unbedingt noch 2-3 Spieler mehr...!
giger hat geschrieben:DRINGEND BENÖTIGT: Feldspieler für das Herrenteam!!! Jeder der absagt soll wenigstens einen Ersatz bringen! Wir brauchen unbedingt noch 2-3 Spieler mehr...!
Ich würd au sege all wo abseget sölled en ersatz suechä!es isch nämli mega blöd für die wos oragisieret! es hed ja nie öpert e zit gseit aso me hend mit dem müsse rechne das viellicht au länger gaht!
also ich han au mal na es paar gfrogtet hoffe me gfinded na 2-3 manne fürs herre team und au fürs mixteam,ded hend mer nämli no kein maa zum uswächsle oder?!
I bi da für dii,verlah di doch uf mich, ich bi immer da und egal was mal wird sii, ich fah di uf bevor du gheisch, bi da wenn du dir nüme z'hälfä weisch, wenn du mich bruchsch, denn lahni alles lah sii, alles lah si für dich!!!
Reuille hat geschrieben:ded hend mer nämli no kein maa zum uswächsle oder?!
Richtig. Eventuell chönder ja au underenand ide Teams echli wächsle, d Spielziite sind ja nie glichziitig.
Danke fürs organisiere
ja was organisiere wed der nur chli arbet wegnä du bisch ja de wo immer so viel macht
I bi da für dii,verlah di doch uf mich, ich bi immer da und egal was mal wird sii, ich fah di uf bevor du gheisch, bi da wenn du dir nüme z'hälfä weisch, wenn du mich bruchsch, denn lahni alles lah sii, alles lah si für dich!!!
Reuille hat geschrieben:Ich würd au sege all wo abseget sölled en ersatz suechä!es isch nämli mega blöd für die wos oragisieret! es hed ja nie öpert e zit gseit aso me hend mit dem müsse rechne das viellicht au länger gaht!
also ich han au mal na es paar gfrogtet hoffe me gfinded na 2-3 manne fürs herre team und au fürs mixteam,ded hend mer nämli no kein maa zum uswächsle oder?!
.... wer sagt es sei nur die zeit, die verhindern dass man kommen kann??
Sweet and SCRJ hat geschrieben:Ich bin an einem Ersatz suchen...
Kein Problem, es kann immer mal was dazwischen kommen, kenn ich ja selbst auch. Wäre einfach schade, wenn wir ein Team zurückziehen müssten wegen dem Die Turniergebühr ist eben auch schon bezahlt...
Reuille hat geschrieben:Ich würd au sege all wo abseget sölled en ersatz suechä!es isch nämli mega blöd für die wos oragisieret! es hed ja nie öpert e zit gseit aso me hend mit dem müsse rechne das viellicht au länger gaht!
naja, normal isch es ja scho nöd, dass es so lang gaht...
KillerUrs hat geschrieben:Bin trotzdem dabei, falls ich noch darf.
Hatte ein wenig ein Durcheinander mit den Daten. Diesen Samstag bin ich aber auf alle Fälle frei.
muäs luägä villicht hani no en ex unihockeyaner uf
lager. morn abig weissi bscheid giger. ich wür suscht au no bi de mixed mitgame wänner no än uswächsel bruchet.
Rogermoore hat geschrieben:muäs luägä villicht hani no en ex unihockeyaner uf
lager. morn abig weissi bscheid giger. ich wür suscht au no bi de mixed mitgame wänner no än uswächsel bruchet.
Wältklass! Danke jetzt scho! jep, düend evtl. na vor ort luege, öb öpper vom einte team mal ushälfe chan. Aber momentan gsehts wider nid schlächt us
greets
naja, normal isch es ja scho nöd, dass es so lang gaht...
ja bi dir viellicht aber han au nid dich gmeind! han da eher gschribe well de kev gschribe hed er chöng nid so lang spiele!
Kev hat geschrieben:ja sorry i ha auno anderi sache vor a dem tag! i ha gmeint so am 4i fertig mit de gruppespiel aber easy.....schöns turnier wünsch ich eu
gruuuesss
machsch jetzt gar nid mit?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste
Um bestimmte Funktionen nutzen zu können sind ein paar Einstellungen nötig. Damit wird gesteuert ob ein Dienst Cookies setzen darf oder nicht. Es werden Cookies gesetzt für folgende Dienste:
Technisch notwendige Cookies & Externe Medien.
Die Einstellungen können später zu jedem Zeitpunkt geändert werden.